Tässäpä olisi mun värkkäilyjä..piti laittaa itelle oma blogi että ei nuo yksityiskuvat lähe levikkiin..saapas tänne pistellä sitten näitä omia aikaansaannoksia. :)

Vauvan Oletettavaan maailmaan tuloon on tänään aikalailla sellaiset 19 päivää.. JEI! Jotenka nää mun hommelitkin liittyy tällähetkellä aika painavasti tuonne vauva osastolle... Heh! ;)

Nämä työt on tehty tän kuun eli alkaneen mammaloman aikana, kun ei tän mahan kanssa voi oikein enää pahemmin muuta harrastaa ;)

Hetanne

1948714.jpg

Neuletakki vauvalle...
 lanka on novitan karuselli, puikot nro.5 ohje lähinnä omasta päästä ja joistakin käsityölehdistä on otettu lähinnä suuntaa antavia mittoja..saa nähä miten tulee sopimaan.. ;)

1948715.jpg

Sitten olis vuorossa Arille menneet sukat..langat on novitan seitsemänveljestä ja puikot nro.4 koska tämä raskaus on tehnyt mun sormista sellaiset onnettomat patukat niin pienemmät puikot ei taivu mitenkään mun käsissä ;) malli on kans omasta päästä..kanta on tehty tuplana.

1948716.jpg

Lapaset minulle ;)! Lanka novitan Isoveli ja puikot nro.4...tuo kuva aika huono..täytyy ottaa parempi..lapasissa palmikko harjoitusta ilman apupuikkoa...ei oo ees vaikeeta vaikka aluksi pelkäsinkin ;)
tätä täytyy treenata lisää.